pondělí 6. října 2014

Po starodávnu

Píseň "Po starodávnu" napsal František Kmoch.




Zde je možno přehrát tyto noty z Youtube:



Po starodávnu
(text: Razov a Červený)

Když jsem byla maličká, to mi bylo hej
tenkrát svého tatínka jsem měla ze všech nejraděj,
večer k němu do klína jsem se stulila
a pak svojím dětským hláskem každý den jsem prosila.

Pochovej tatínku svoji milovanou Márinku,
u tebe na klíně, chtěla bych se vyhřát trošinku.
A na to mazlení vzpomenem si oba jedenkrát,
když tě tak ráda mám jako ty mě máš tak rád.

Možná jednou, což já vím, že se také vdám,
pak tatínka opustím, s tím, kterému srdce dám.
Na domov mi zůstane trochu vzpomínek
a kdo lásku věrnou dá mi, bude jak můj tatínek.

Kéž by růže chtěly kvésti v celém žití tvém,
láskou zlaceném.
Dej ti pán bůh hodně štěstí
na tvé cestě životem.

Žádné komentáře :

Okomentovat